Zum Hauptinhalt springen
contrast
Mehr Kontrast
Weniger Kontrast
Kordall
FR
DE
home
search
menu
print
Suche
Typ:
Ignorieren
Pädagogisches Angebot
Pädagogisches Projekt
Raum / Ort
Bezeichnung des päd. Projekts, zu dem das Angebot gehört:
Ignorieren
"Eche maachen dat selwer" Autonomie an Selbstbestemmung förderen
Adaptatioun vum K
Asien
Babbelatelier
Bauerenhaff
Bësch-bengel
Besuch vum Bauerenhaff "Jeekelshaff"
Besuch vun der Ambulance zu Lènger
Bewegungs Motivatioun fir d'Emma
Bibliotheik
Buffet
Coffret du langage
Créative avec nos doigts
Den Apel
Den Hierscht
Den Hierscht
Den Teddy
Ech molen meng Galaxy
Ech sinn ech an du bass du
Entwecklung vun den Freschen
Escargot
Familje foto wand
Faweg Steng
Feinmotorik
Fenster fir den Hierscht dekoreiert
Fotoshooting mam Escargot
Frozen
Fuerweg Girlande bastelen
Gefiller erkennen an ausdrécken
Halloween Muffins
Indianer
Kamishibei
Kamishibei
Kanner frësch maachen
Keisecker an Hirscht
Kleedercollecte fir un d‘Stëmm vun der Stroos ze spenden
Kopfhörer
Kopfhörer
Kunterbunte Welt
Lalumi een Wuerm as am Grupp
Lampion bastelen
Lieseck nei gestalten
Märercher
Mat engem Blaat een Oofdrock gemach
Méisproocheg liewen
Mir bauen een "Coin de refuge"
Mir gin eisen neien Sall entdecken
Mir molen eng Blumm mat eiser Hand
Mir raumen
Numm schreiwen
Opdeelung vum Zwergengrupp
Pappendaag 2018
Projet am März bei de Beien: Bauerenhaff
Projet Freschen
Projet Freschen
Projet individuel fir den S. (EBS)
Projet individuel fir den Salvador
Reenbou mat den Hänn
schatzkescht molen
Sensoreschen Fusspfad
Stëmm vun der Stroos update
Teamspiller
Teleskop bastelen/molen
Toile molen fir Televie
Uebst
Villechersfudder prepareiren
Virberedung op Chrëschtfeier
Vun ECH zu MIR - Mir geheieren zesummen
Wasserspiller
Wei soen mir eis Moien
Yoga
Zauberplakat
Zauberstab
Zauberstab baaken
Zeechensprooch
Zirkus an Magie
Angebot:
Ignorieren
Geplantes Angebot
Alltagssituation
Spontanes Angebot
Name des Raumes / des Ortes:
Ignorieren
Auto/Zug-Ecke
Bastelraum
Bau-ecke
Bewegungsraum
Friseur-ecke
Küchen/Laden -ecke
Kunst-ecke
Medien-ecke
Musik-ecke
Puppen-ecke
Ruhe/Kuschel-ecke
Verkleidungs-ecke
Art der Dokumentation:
Ignorieren
Angaben zum Innen- oder Außenraum
Beobachtungen und pädagogische Schlussfolgerungen
Thematisierte Handlungsfelder (max 2):
Ignorieren
Bewegung, Körperbewusstsein, Gesundheit
Emotionen, soziale Beziehungen
Kreativität, Kunst, Kultur
Naturwissenschaften, Umwelt, Technik
Sprache, Kommunikation, Medien
Transitionen
Werteorientierung, Demokratie, Partizipation
Zielgruppe / Alter der Kinder:
Ignorieren
0-1 Jahre
1-2 Jahre
2-3 Jahre
3-4 Jahre
4-6 Jahre
6-8 Jahre
8-10 Jahre
10+ Jahre
Änderungszeit
Von
bis
Dokumentation zur weiteren Verwendung:
info
Dokumentation zur weiteren Verwendung
Mit dem Suchfilter “Dokumentation zur weiteren Verwendung” lassen sich Einträge im Logbuch sehr leicht finden, die zu einem späteren Zeitpunkt in ein anderes Dokument wie z.B. das Konzept aufgenommen werden.
Stichworte:
Suchen
Journal de bord
Mit einem Passwort anmelden
Benutzername
Benutzername
md:account_circle
true
Passwort
Passwort
vergessen?
Einloggen
contained
submit
Einloggen
Andere Login-Option
contained
Andere Login-Option
md:swap_vert
Anzeigen
Pädagogische Angebote
Pädagogische Projekte
Innen- und Außenräume
Auto/Zug-Ecke
Bastelraum
Bau-ecke
Bewegungsraum
Friseur-ecke
Küchen/Laden -ecke
Kunst-ecke
Medien-ecke
Musik-ecke
Puppen-ecke
Ruhe/Kuschel-ecke
Verkleidungs-ecke